torsdag, maj 11, 2006

Lista

Har lånat lista från Atomflickan:

Favoritcafé: Det är så många, men jag gillar Wayne´s i Götgatsbacken. Robert´s coffe i Söderhallarna (vi är stammisar där!) trevlig personal och latten är topp! Så gillar jag ett som ligger på en tvärgatan till Drottninggatan rätt långt upp en el två kvarter från Centralbadet! Outstanding latte! Så gillar jag Blå Lotus så klart och Rosendals Trädgårdscafé Ja det finns fler pärlor men det får räcka så länge.
Favorittidning: Elle och Damernas Värld är helt ok.
Största saken som händer i sommar: Att få ha semester med mina älsklingar och bara få vara. Åka till Mallis med älskade maken och älskade sonen och att få se Depeche Mode live (för andra gången i år!).
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina klänningar.
Längd: 181 utan klackar! (Nej jag får inte svindel)
Byter gärna garderob med: Hmm jag gillar min garderob..... Nej jag vill nog ha min egen. Därmed inte sagt att jag inte vill ha MER kläder och skor för det vill jag ;)
Vanligaste färgen på mina kläder: Det är nog fortfarande svart.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Klänningar
Men absolut inte i: Päls
Jag doftar: Gaultier2
Byxa eller kjol: Varför välja? Just nu är det övervägande kjol eller klänning, men på vintern blir det mest byxor.
Så många skor har jag: Ha ha ha Jag tänker inte räkna! Absolut inte. Då kanske jag är tvungen att ge mig själv skoköpsförbud och det vill jag inte!
Sminktips till allmänheten: VÅGA! ha färg!
Om du fick ett plagg, en väska och ett par skor gratis, vad skulle du välja? Vadå välja ! En av varje tack!
Senast utlästa bok: När änglar dör av Andreas Roman (Mycket bra! Skrattade en del kan jag säga)
Mitt rum kan beskrivas som: Romantiskt och ombonat med ett stänk av dator!
Mig själv med tre ord: Älskande, livfull och glad.
Jag tränar: På träningscykeln
Jag ville bli när jag var liten: Jag ville bli massor med olika saker. Flygvärdinna, ABBA-medlem, Läkare, Författare, Vetrinär mm och vad bidde det då? Jo jurist!!!! Spännande värre ......

Inga kommentarer: