söndag, maj 21, 2006

Lista

Har varit lite lat med bloggandet på sista tiden, men jag har inte riktigt haft lust! Hittade i alla fall en lista hos Hedgehog-sara som jag tycker var lite kul.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Absolut inte!
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Japp och när jag lagar mat och städar osv.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Är det roligt att se NÅGON sport på tv?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp Jag har ju upplevt det själv
Vad är viktigast för dig? Maken och sonen
Laddar du hem musik och film från internet? Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa med maken och sonen köpa nya soffor och lägga resten på grundplåt till sommarstuga tror jag.
Vad är det bästa med julafton? Att man får vara med sin familj och vara ledig och allt mys.
Tänker du mycket på ditt utseende? Ha ha ha Ja det gör jag
Vad får dig att slappna av? Massage!!!!!
Är du mörkrädd? Nej
Vilken färg är snyggast? Grönt, guld, rött och svart.
Tycker du matte är svårt? Till en viss nivå är det ok men sedan börjar jag darra med underläppen.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej inte ett dugg.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Galet mycket pengar! Nej jag vet! Att all ondska gick upp i rök, för då tror jag vi kan bli av med både krig, hunger och elände på en och samma gång!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Det beror på sonen, men 8.30 typ!
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jag vill inte att någon annan ska lida så jag vänder den tyvärr oftast mot mig själv. Det vore ju bättre att banka i väggen eller nått!
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Egentligen så vore det kanske bäst med tanke på hur otroligt farligt det är men, nej. Det är nog bättre att upplysa människor till att göra ett gott val istället för att förbjuda.
Har du piercing? Hål i öronen - räknas det?
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte nu längre.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Sonen och maken.
Läser du ofta böcker? Ja! Jag älskar böcker och har oftast två på gång samtidigt!
Vad föredrar du för sorts filmer? Spännande, läskiga eller roliga.
Vad slösar du mest pengar på? Jag slösar inte pengar. Jag prioriterar vad jag vill lägga mina pengar på :)
Vill du gifta dig? ÄR gift med världens underbaraste man.
Vill du ha barn? Har världens bästa son och jobbar på att få världens bästa dotter! :)
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Grey´s anatomy är såååå bra!
Vilka länder har du varit i? Oh orkar inte räkna upp allamen det är typ hela västeuropa!
Vilka husdjur har du haft innan? Katt
Är du bra på att laga mat? Ja det tror jag.
Var badar du helst? Medelhavet, Glasbruks sjön och Centralbadet
Vad dricker du för alkohol? Rött vin, Champagne och Goda drinkar.
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar och spindlar
Vad tycker du om monarkin? Inget speciellt.
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, lite franska och lite italienska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej
Vilken kändis är hetast? Jag vet inte och bryr mig inte så mycket heller.
Gillar du att dansa? Oh ja!
Vad har du för klädstil? Min egen!
Är du flygrädd? Nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Toppen!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Smak? Hmm vet inte jag gillar så många smaker. Några är Päron, Pecannötkola, After-eight och smultron.
Tror du på ett liv efter döden? Japp
Vilket kaffe sörplar du helst? Jag DRICKER latte
Vilket mobilmärke föredrar du? !!!! Jag är som sagt ingen märkesmänniska. (Måste tom kolla vad jag har ! Det är visst en Siemens!)
Vill du gå ner i vikt? Det är väl ytterst få kvinnor som inte vill det? Jo en 4-5 kilon mindre! Vore nice!
Vad har du för personlighet? Det beror nog på vem jag är med och vilken situation det är.
Tycker du om sushi? Absolut
Tror du på livslång kärlek? Ja jag lever med den ju!
Vad äter du helst när du ser på film? På bio popcorn. Hemma dricker jag helst te!
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej.
Har du tandläkarskräck? Nej inte nu längre, men när jag var liten! Oj oj oj
Har du någongång haft självmordstankar? Vilken fråga! Nej
Vilken hårfärg har du naturellt? Mörkrött
Biter du på naglarna? Nej
Är du beroende av något? Sonen maken och chokladpraliner
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Det är ett par stycken!
Hur ofta motionerar du? 5 ggr i veckan. Träningscykeln ni vet!

Inga kommentarer: