lördag, oktober 27, 2007

Jag är så kär i Indiska

De senaste månaderna har jag köpt merparten av mina kläder på Indiska. (Jag tror att jag fått nått sorts virus som yttrar sig så att jag inte kan gå in på Indiska utan att komma ut med en påse.) Det är klänningar, tunikor, polotröjor ett par jeans och leggings.
Det är så pass att när jag öppnar garderobsdörrarna så hörs sitarmusik! Ni fattar själva. Det är bara en tidsfråga innan jag får bruna ögon, korpsvart hår och börjar måla röda prickar i pannan.

Senast idag blev det en till svart polo och en klänning i rosa. (Den längst ner i inlägget.)
Jag har ju varit rent urkass på att visa kläder i bloggen........... jättelänge!!!!! Så nu tar jag igen det lite genom att visa upp mina senaste fynd från Indiska.

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Kläder som gör en glad helt enkelt!

Anonym sa...

ÅÅÅÅ, underbar inspiration. Så snyggt. hurra för Indiska :-)

Fru Choklad sa...

Miss UD: Glad och köpgalen uppenbarligen :)

Maria: Ja Indiska gör mig lycklig :D