fredag, oktober 26, 2007

Whoopee det är fredag

Efter en ganska häktisk vecka så är det äntligen fredag. Lilla damen har fått en eländig hosta och är nu inne på sin andra vecka med den. Blir det inte bättre så kommer jag att sittstrejka på barnläkarmottagningen nästa vecka. (Jag ringde häromdagen, men blev nästan utskälld för att jag ringde och störde. Det går ju faktiskt massor med förkylningar just nu så lite hosta får man stå ut med..... tydligen....)

I helgen ska vi bara rå om varandra, äta god mat och ta sköna promenader. Vi ska nog köpa på oss några videoband också så att vi kan spela in några godbitar under nästa veckas skräckfilmsfestival. Moooohaaahhaaa. (Tv 400 har jag för mig att det var som ska köra skräckisar.)

Vad ska ni göra?

3 kommentarer:

Missy sa...

Fika och sova är helgens "main events".

Anonym sa...

ååå, ha det jättebra och hoppas Lilla damens hosta ger med sig :-)

Fru Choklad sa...

Missy: Fika: done. Sonen var hos en kompis så jag och maken tog en riktig långpromenad och då är det oundvikligt att det blir en fika. Sova har jag dock inte lyckats med så bra. Sov nog bara 3-4 timmar inatt, men skam den som ger sig. Tänker försöka sova betydligt mer inatt :)

Maria: Du med. Ja det hoppas jag med. Det låter förfärligt, men jag tycker nog att det blivit lite mindre idag, så jag kanske slipper ha sittstrejk på sjukhuset.