tisdag, april 01, 2008

Musik på kvällskvisten

Just nu är det musik på både bredden och längden hemma. Minsta lilla minut jag har över går åt till att göra musik eller att sjunga och det är så otroligt roligt med alla härliga sammarbetsprojekt som jag har igång just nu. Min och Ds låt är snart klar. Det är bara några detaljer i själva produktionen som D vill fixa innan vi släpper låten på My Space. Jag är verkligen helnöjd och hoppas att vi snart ska börja med en ny låt för det är ju så roligt att jobba med begåvade människor.

Påsklovsveckan gick snabbt som ögat och festen förra lördagen var mycket lyckad och rolig. Det var en väldigt trött liten dam som somnade i mammas famn den kvällen kan jag säga ;) (Jag måste lägga upp en bild på tårtan jag gjorde för den blev så himla söt.)

Igår hade maken köpt en cd med Frank Sinatras bästa och efter middagen tog jag och Lilla damen oss en sväng om till Frankie klassiker som "Moon river" "Got you under my skin" och "Something stupid". Han har verkligen en otroligt bra röst och det är verkligen inte ett dumt sätt att avsluta dagen på, med Frankie Boy i högtalarna och Lilla damen i famnen. Bättre blir det inte.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hojtar du till när vi kan höra på MSN?

Fru Choklad sa...

Miss UD: Absolut!

Annie - PD sa...

Så spännande!!! :)
Säger som Miss UD - säg till när den är redo för en lyssning!
kram

Fru Choklad sa...

Annie: Det ska jag absolut göra.