fredag, april 11, 2008

Tapeter hit och tapeter dit

När jag har en stund över nu för tiden är det som sagt tapetsurfing som gäller och ju mer jag surfar ju fler underbara tapeter hittar jag. Jag är helt såld på tapeter från tidigt 1900-tal och vill som jag nämnt tidigare göra vårt sovrum till en "replikation" av ett jugendrum (hur det nu ska gå till med två datorer som står där och brummar mest hela dagarna). Det är en stil som är så otroligt fin. I köket vill jag antingen ha ljus romantik eller nått piggt och färgstarkt, men hur ska man kunna välja med allt kul som finns? Jag misstänker att jag får ta min goda vän C till hjälp som är en naturbegåvning när det gäller heminredning. Hon är så duktig att det tom är spännande att gå på toaletten hemma hos henne!

Här är i alla fall en het kandidat till sovrummet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha!
Tack för komplimangen!
Tapeten är jättefin.

Kramar C

Fru Choklad sa...

Men du ÄR ju fantastiskt duktig ju!
Tack vad kul att du gillar den. Nu ska jag bara sälja in den till maken också....