onsdag, april 09, 2008

Tillbaka....... ahhhhh....tillbaka

Det är alltid med en viss bävan som jag öppnar den inplastade deklarationsblanketten när den dimper ner i brevlådan, men i år var det faktiskt riktigt, riktigt trevlig! Det är flera tusen som storebror tänker ge tillbaka och på nått sätt känns det väldigt rättvist (som jag sliiiiiiiter på jobbet). Jag menar får man inte bonus på jobbet kan man ju få det från staten liksom. :)

Hur som helst har vi planer på att tapetsera om i vårt sovrum, köket och barnens rum samt måla om i badrummet, så en stor del av pengarna kommer att gå till det, så nu är det dax att börja jaga runt efter de perfekta tapeterna. Jag har någon sorts fantasi om att jag vill göra om vårt sovrum i jugend stil. Vi får väl se om jag hittar nått passande.

3 kommentarer:

Annie - PD sa...

Åh, låter så snyggt! :)
Jag fick också tillbaka, kors i taket :D

Miss Upsey Daisy sa...

Fick också tillbaka en större slant än jag brukar.

Får se om det blir en dyr väska eller något ..... mer praktiskt..

Fru Choklad sa...

Annie: Ja det är en stil jag gillar skarpt. Grattis!

Miss UD: Grattis till dig med. Dyr väska låter väl bra :)