tisdag, oktober 21, 2008

ZZZZZ

Jag sover nästan redan. Idag har jag jobbat mellan 7.45 och 17.40. Hämtat sonen på träningen. Gått hem och lagat mat. Hjälpt sonen med läxor. Tränat Pilates. Hjälpt sonen med läxor. Ätit middag. Hjälpt sonen med läxor. Fått sonen i säng. Matat lilla damen. Fått henne i säng. Planerat att gå på Beauty08 i Kista med R på Söndag. Pratat med maken om vad vi ska bjuda på för mat på lördag när C, J och Lilla W kommer på middag..... Och hur får ni dagarna att gå?

God natt världen. Over and out.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

6 kommentarer:

Anonym sa...

Pust och jäkt. Var rädd om dig vännen.

Hör av dig så går vi på en prommis i höstsolen en dag då inga "måsten" finns på schemat. Jag vill leka med Lilla Damen ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Ibland går det i 120, okej vissa dagar men inte för ofta. Då samlar man inte kraft. Men känner mycket väl igen mig.

Fru Choklad sa...

Maria: Jag har tagit ledigt torsdag och fredag nästa vecka. Vad sägs om torsdag?

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja just nu är det verkligen full rulle. Nästa vecka har jag tagit ledigt torsdag och fredag så att jag ska få lite långhelg. Vad som helst bara jag slipper gå till dårhuset.... ååå förlåt jag menar jobbet.

Miss Upsey Daisy sa...

Låter klokt. Vi är lediga på fredag så jag får också lite långhelg. Passar bra när jag ska hämta kattungen på torsdag :D

Fru Choklad sa...

Miss UD Jag gissar att du inte skulle kunna gå på jobbet på fredag oavsett om det var ledigt eller ej. :) Gissar att du kommer att ha svårt att gå ut på hela helgen faktiskt. :D