torsdag, mars 19, 2009

Lilla damens dag

Måste ju bara visa lite av Lilla damens dag.
Tårta med Hallonmousse och vaniljmousse på tunn sockerkaksbotten. (Jo jag ska göra egen tårta i helgen när mormor och morfar kommer över på födelsedagsmiddag.)

Sonen och hans bästis V beundrar Lilla damen som är i fullt upptagen med att trycka igång div sånger ur Puh-leksaken. Maken och jag insåg snabbt att här finns potential får att bli lite lätt galenmen jag gissar att vi står ut, för den gör Lilla damen lycklig :)


7 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅåå, grattis, grattis , grattis, grattis på Lilla Damens dag. Hon är för söt och tårtan ser så god ut!

Varma kramar!

Fru Choklad sa...

Maria: Tack vännen. Jag lovar. Det var en fröjd att se henne äta tårtan och fixa med sina presenter! Stor Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Hon är så fin! Har hon fått det självlockiga från dig?

Jonna sa...

Så söt hon är i sina lockar =)

marinamake sa...

Åh vilken sötnos, med lockar och allt! Ser så gulligt ut när hon pillar på Nalle Puh!

CrazyNails sa...

Vilken mums tårta, hoppas hennes dag blev lyckad,

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja jag kan bara hålla med :D Lockarna ligger i släkten på båda sidor men från mig är dom inte. Mitt hår är spikrakt och undrar mest om jag inte är klok när jag försöker locka det :(

Jonna: My little sugar.

Marina: Ja Phu blev en hit! Vissa låtar är jag redan trött på, men hon är lycklig så hon får naturligtvis fortsätta med sitt tryckande :)

Crazy Nails: Ja tårtan var jättegod. Inte så söt utan mer bärig i smaken. Jag tror hon var nöjd med sin dag.