tisdag, mars 17, 2009

Temavecka hos Daniella

Daniella kör en temavecka med färger och jag ska försöka hänga med ett par dagar. Idag var det blått och personligen lyckades jag läsa in lite vitt och lila också (kolla inspirationsbilden så förstår ni varför)
Rymden har alltid fascinerat mig så det fick bli en liten glitterstjärna också :)

Jag har använt "plum", "breeze" "satin" från MUS. Den turkosa från "too dolly" MAC och "deep truth" MAC. Svart eye gel liner MUS och mascara från L'oreal Stjärnan är gjord med "diamond" från MUS.

9 kommentarer:

J sa...

Som en gnistrande stjärna på natthimlen!

Miss Upsey Daisy sa...

Fint du är samt vilken fantasi du har :)

Anonym sa...

roligt att du är med =) snyggt jobbat!

marinamake sa...

Oh vad fiiint! Roligt med stjärnan, hur fick du till den?

Fru Choklad sa...

Hanton: Precis! Hi hi Jag sjöng för full hals i badrummet: Vill ni se en stjäääärna seee på miiiiig :D

Miss UD: Tack! Så hade vi fina inspirationsbilder också ;)

Daniella: Självklart. Alltid kul med temaveckor ju.

Marina. Tack! Jag bara målade med glittereyelinern. Tar man det varligt går det att få till en stjärna

Anonym sa...

Läckert! Snygga färger och urhäftigt med den raka gränsen på skuggorna!

Fru Choklad sa...

Emma P: Tack. Vad kul att du fattade att det var med flit jag hade gjort så! Visste inte riktigt om det skulle tolkas som slarv eller att jag faktiskt menat det. Kul med en temavecka igen. :)

Anonym sa...

stjärnan gjorde ju det hela superbra" verkligen en rymdkänsla!

Fru Choklad sa...

Suss: Tack så mycket. Vad glad jag blir! Kul att du gillar den.