torsdag, april 09, 2009

Dagens öga i påskanda

Härom dagen så upptäckte jag att gult och lila blir väldigt snyggt ihop, så idag har jag faktiskt samma makeup som igår vilket inte händer så jätteofta :) Skuggan av mitt finger råkade visst komma med på bilden, men det är sånt som händer.
Skuggor är "ra" och "flamenco" och "muffin" som highlighter alla från MUS. Visst blev det läckert med gult och lila!?
Nu bär det straxt av mot svärföräldrarnas hem där vi kommer att tillbringa hela påsken, men det finns ju dator där också så det kanske kommer ett litet inlägg i alla fall. Ha en jätteskön påsk allihop. Stor kram från Fru Choklad!

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Glad Påsk! Väldigt snygg som vanligt, eller jag gillar gult och lila mycket, så jag tycker att det var pang-bra!

J sa...

Glad påsk raring! Din sminkning är urläcker, jag blir glad bara av bilden.

Fru Choklad sa...

Spader: Tackar! Vad kul att du gillade färgkombinationen. Tror att det blir en återkommande make under våren.

Hanton: Tack gumman. Ja jag är glad att jag vågade testa den här lite udda kombinationen.

marinamake sa...

Oh va fint! Jag var faktiskt också gul, lila och lite ljusgrön igår. Har inte hunnit få upp bilder på det än, men det kommer! Riktigt påskiga är vi då!

Anonym sa...

jätteläckert. Riktig glad påsk, goding!

Fru Choklad sa...

Marina: Ja vad lustigt! Vora makeuper var faktiskt väldigt lika. Två själar en tanke eller vad är det man brukar säga:)

Maria: Tack! Ha en jättehärlig påsk du med. Kram