onsdag, april 29, 2009

Man bör passa sig

Om man själv håller på med musik så ska man passa sig för att ha åsikter (i alla fall negativa) om andras musikalster. Det kan lätt slå tillbaka liksom....... MEN

Hörde en låt på radion för ett par dagar sedan som fick mig att..... att...... HÄPNA.

Hur är det möjligt att göra en låt som "Svenne banan" och få den utgiven? Jag kan inte för mitt liv begripa det. Muttrade om det till kollegan som berättade att den tydligen är en av de mest nedladdade låtarna just nu. Jag såg nog ut som en fågelholk. Varför då?????????? Varför vill folk lyssna på den? Varför?

Ibland förstår jag bara inte.

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Vet inte vad du refererar till här... Spader som ju ändå är lärare... Jag ska kolla och återkomma!

J sa...

Den har jag inte hört men titeln ger ju vissa misstankar om ...nivån;-)

marinamake sa...

Säger samma sak som Hanton... har inte hört talas om, men bara namnet säger ju en del... Annars håller jag med dig, ibland undrar man om folk har betalat för att få släppa en låt....?? Så mycket skräp som finns så undrar man ju ibland!

Miss Upsey Daisy sa...

Alla tre. Har man hört Svenne Banan så vet man om det. Oh så man vet...

Anonym sa...

Vad är nu detta. Har inte hört. Får söka på spotify eller youtube och uppröras lite...

Fru Choklad sa...

Spader: Ja du.... det är en upplevelse.....

Hanton: Mmmmm nivå låg liksom..

Marina: Namnet säger faktiskt ALLT. Nä ibland undrar man ju hur urvalet går till. Som vi ibland med ett leende och ett höjt ögonbryn säger på jobbet "Synnerligen anmärkningsvärt" :)

MissUD: Du har så rätt. Har man hört den så vet man.

Maria: Se upp så du inte får en chock :)