fredag, april 24, 2009

Hjärnsläpp på lunchen

Ups! Jag följde med en kollega som skulle köpa primer till (PUB) Kicks på lunchen. Jag skulle BARA följa med. Inte handla. BARA följa med.

Det gick ju så där kan jag säga.........

Kom på att jag snart har slut på dagkräm plus att min mascara snart är slut.......

Jag hör Emils pappa vråla i mitt huvud "Men vad är det nu för vansinnesaffärer du har gjort" Ja kära Anton.... man kan ju undra..... man kan ju undra.....

Jag visar sedan när jag kommer hem och kan ta bilder.

PS My shoppingsoul is happy. Very happy

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Emils vansinnesaffärer visade sig ju vara kap, Halta Lotta var ju till exempel en utmärkt värphöna! Ha den bästa helgen!

Fru Choklad sa...

Spader: Precis!!! Vansinnesaffärer kan absolut visa sig vara goda affärer och här är det ju beprövad hudvård som handalts så den vet jag är bra. Mascaran återstår dock att se. Har kört den lördag och söndag och jag kan ju inte påstå att jag jublar än, men jag ska ge den någon vecka innan jag ger mitt omdömme. Tror jag måste bli kompis med den lite udda borsten. Ha det bäst du med.