fredag, april 24, 2009

Lunchshopping

Ja det blev ju som sagt lite shopping på lunchen och här är härligheterna som jag fick med mig hem. Jag har ju använt RENs hudvård ett tag nu och är jättenöjd med produkterna, men jag tycker att dom är lite odryga och har börjat längta lite efter Decléor igen så nu när dagkrämen från REN är på sluttampen så tänkte jag gå tillbaka till Decléor igen. Ja och enligt deras hudvårdsprogram så ska man ju grunda med ansiktsolja under dagkrämen så då var jag ju tvungen att köpa den också. Tur att dom hade en specialare på den så jag fick lite gottis med mig också :)

Ja så håller ju min Masterpice Max på att ta slut också så en ny mascara kunde ju vara bra att köpa på sig tänkte jag. Jag har länge varit sugen på att testa någon ny och tog ett svep genom de nominerade på Swedish Beauty & Cosmetics Awards och fastnade för Chanels "Exceptionnel de Chanel" som ska vara "Intense volume and curl" enligt tillverkaren. Och det hoppas jag verkligen för DET priset. (Betalade 325 kr på KICKS) En recension kommer närjag hunnit testa den ordentligt.

Decléor: Harmonie, Émulsion Délicate Apaisante och Aromessence Néroli

Chanel: Exceptionnel de Chanel, intense volume and curl mascara

4 kommentarer:

marinamake sa...

Oh vad trevligt med lite shopping! Sånt piggar alltid upp! Jag handlade lite igår, puder och eyefix, inte så upphetsande precis, men ändå måste ha grejor.

Fru Choklad sa...

Marina: Visst är det trevligt med shopping men det här blev nog lite dyrare än vad jag hade tänkt. Hade förträngt att Decléor är så förbaskat dyrt.

J sa...

Ooohhh ser fram mot recensioner!!

Fru Choklad sa...

Ska bara skrapa ihop lite tid och testa lite till för att ge den rättvisa, men låt mig säga det redan nu. Det blir INTE 5 stjärnor.........