lördag, april 18, 2009

En dröm från Indiska

Idag när vi var ute på stan fick jag nästan en hjärtattack när jag såg den här Viktorianska drömmen inne på Indiska. Den är helt enkelt ljuvlig. Jag har ingen aning om NÄR jag ska ha den men jag kände att jag helt klart var tvungen att äga den. Sagt och gjort. Nu hänger den i min garderob och jag får väl ta fram den någon gång när jag får våldsam lust att strosa över en sommaräng och sjunga nått romantiskt för då passar den utmärkt. Fler förslag på tillfällen att använda den mottages tacksamt :D Men ni måste hålla med om att den är fin.
Här ser man lite mer av alla vackra detaljer. Jag är helt frälst :D

7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag säger midsommar! Om vädret tillåter. Detaljerna var väldigt fina håller med.

Anonym sa...

ÅÅåååå, jag förstår dig. Den är en prinsessdröm. Skulle lätt kunna gifta mig i den. Grattis till fyndet!!!

marinamake sa...

Håller med Miss Upsey, det är ju en klar midsommaraftonskandidat! Bara kransen i håret som fattas! Verkligen ursöt klänning!

Spader Madame sa...

Såå vacker... Kanske inte passar på jobbet, men livet är så mycket mer än bara jobb! KRAM!!

Jonna sa...

Underbar! Använd den jämt när du vill känna dig extra fin och vädret tillåter, tycker jag :-)

Anonym sa...

Jättefin! Håller med om midsommar!
Hoppas vi kan fira tillsammans.
Kramar C

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja midsommar är ett säkert kort :) Kram

Maria: Tack! (Vi och Indiska liksom hi hi) Ja den passar onekligen för bröllop på en sommaräng. Kram

Marina: Ja jag kan se mig själv dansa runt i midsommarnatten på en äng med blommor i håret ha ha. Får nästan göra det bara för att liksom. Kram

Spader: Nej på jobbet skulle det verkligen inte funka. Oj vad folks kulle glo ha ha ha. Jag skulle känna mig som Viveka Vitlök i absolut fel sammanhnag (Ok för att fatta det där måste man ha läst Terry Pratchets böcker om skivvärlden som för övrigt är hysteriskt roliga) Kram

Jonna: Tack! Ja det vore ju synd att begränsa sig till en gång om året. Min bästa vän C fyller 40 i sommar så då funderar jag faktiskt på att ha den (om det inte är svinkallt och regnar förstås)Kram

C: Tack! Det hoppas jag med. Det vore pricken över I. Stor Kram