onsdag, september 16, 2009

En ny Bindefeldt? :)

Nja kanske inte, men jag har blivit tillfrågad om jag inte kan tänka mig att vara med i festkommittén på jobbet och har efter lite funderande tackat ja.

Som ni kanske minns så blev jag ju tillfrågad innan semestern om jag ville köra ett "Rockqueen nummer" på festen och då var jag ju liksom redan inne i festfixandet så det känns kul att få vara en del av alla förberedelser denna gång. Jag har alltid tyckt att våra fester är nått i hästväg och vartannat år gör också ett gäng eldsjälar en show som brukar vara otroligt rolig och uppskattad.

I år blir körschemat att vi ska börja med välkomstdrink. Sedan ska det vara showen och därefter blir det middag och sedan kommer lilla jag för att locka folk till discot med mitt nummer så att det blir fart på dansandet.

Igår hade vi vårt första möte och vi var iväg på en restaurang här på söder efter jobbet och satt och spånade i fyra timmar i allt från inbjudan, färgteman, meny, klädsel på oss själva och jag vet inte allt. Vi är en eldig skara på fem personer som fullkomligen sprutar idéer och redan nu känner jag att den här festen kommer att bli minst lika bra som tidigare höstfester som vi haft.

Låten jag valt ut blir "I need a man" med Eurythmics. Den tror jag blir kanon. Ganska rockig men ändå med ett dansant gung som kan få igång gästerna efter middagen :) och på det en åmande Fru Choklad ja jösses roligt får dom också ;)

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

ÅÅÅÅs kulle vilja vara en fluga på väggen, eller kanske till och med vara där och dansa!

Vem behöver inte en man? Bindefeldt släng dig i väggen!

Fru Choklad sa...

Spader: Ja jag har redan lovat Marina att jag ska ta kort, så att ni får se Fru Choklad som Rockqueen.
Precis vad är Bindefledt mot vår lilla festkommitté ha ha ;)

Camilla sa...

åh vad kul!! du måste verkligen fota så vi får se dig!

Fru Choklad sa...

Camilla: Ha ha Ja du... det verkar som jag är så illa tvungen :)