fredag, september 18, 2009

T.G.I.F.

Jag är oändligt glad att denna vecka är över. Fort gick den också, så packad med jobb som den varit. På minussidan ligger att jag sedan ett par veckor tillbaka har huvudvärk flera gånger om dagen som under senaste två veckorna blivit värre med tätare "anfall" och idag har jag haft huvudvärk sedan kl 03.00 då jag vaknade (jupp jag har varit vaken sedan dess) vilket leder oss vidare till problem nummer två. Jag_får_inte_sova på nätterna! Oftast somnar jag som en sten men sedan vaknar jag och ligger sedan och vrider mig tills det är dags att gå upp. Sovkontot ligger på minus rejält nu kan jag säga, så jag ser fram emot att i helgen få sova minst åtta timmar två nätter i rad. Jag skulle verkligen behöva det.

På plussidan ligger förstås familjen (alltid) och att jag börjat arbeta med festkommittén på jobbet. Glömde nog säga det i förra inlägget om den, men jag ska också hjälpa till med sminket på de som ska vara med i showen! Det ska bli grymt kul. En makeup har jag redan börjat spåna på så smått. Det är en av killarna som ska göra Malena Ernman. Han ska bli en superoperadiva med lösfrallor som heter duga, och glitter så klart. Massor med glitter!!!!

Imorgon ska vi ha sonens 10års kalas, men får en gångs skull så kommer det inte att betyda speciellt mycket jobb. Det blir bowlingparty med hamburgare och läsk på stället. Så allt jag ska göra är att köpa godis så att de får med sig en påse hem och sedan vara med och se till så att ingen gör sig illa under bowlandet och att alla får mat och sedan när tiden är slut är det bara att betala och sedan kan vi åka hem och ha lördag. Perfekt!!!

På söndag tänker jag inte göra nått. Bara ladda upp inför nästa helvetesvecka och hoppas på att vi får ihop en lunch med Hanton och en gammal kollega.

1 kommentar:

J sa...

JAAAAA! En date i veckan bejbi!