lördag, september 05, 2009

Lördag med bröllop och cupcakes

Idag har jag levererat 65 cupcakes till min kollegas bröllopsmottagning och varit gäst på den samma.

Jag var nog lite nervös för jag vaknade redan vid 3.00 i morse och undrade stilla hur jag skulle fixa det, men nu kan jag lugnt säga att jag går iland med upp till hundra cupcakes utan att svimma.

Det blev tre smaker och alla var väldigt uppskattade. Själv hade jag glömt kameran men maken tog några bilder med mobilen så jag visar senare. Skönt i alla fall att det gick bra och att dom blev goda.

Kollegan var underbart söt och vacker och hennes make stilig som bara den. Imorgon åker de till Istanbul för en veckas bröllopsresa så nästa vecka blir jag ensam på jobbet. Jag är helt säker på att kollegan får det betydligt roligare än vad jag kommer att få, men det är hon värd.

6 kommentarer:

Annie - PD sa...

Åh, helt perfekt med cupcakes på bröllop! Ser framemot att se bild sen :)

Spader Madame sa...

Du jobbar hårt idag förstår jag! Väntar också på bilder!

Miss Upsey Daisy sa...

Inväntar bilder med stor spänning!

Fru Choklad sa...

Alla: Bilder kommer under kvällen.

J sa...

Vad trevligt det låter. Jag kan tänka mig att M var en strålande vacker brud.

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja hon var söt som en liten docka!