tisdag, september 22, 2009

Trött

Jag är så trött.... så in i galgen trött. Nu skulle jag vilja skriva ett långt mejl till min vän Marina, men det bara går inte. Jag kan inte tänka längre. Jag vill bara sova. Det värker i hela kroppen av trötthet.

Nu är klockan 21.30 och nu är första gången på hela dagen som jag har en minut för mig själv och allt jag vill göra nu är bara att rasa ihop i sängen (vilket jag naturligtvis inte kan för det är en del praktikaliteter som ska klaras av först).

Den som låg ändå........ZZZZZZZZZZZ

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Åh, det gör litet ont i mig att du är så där trött. Så ska inte livet vara... Skickar något uppiggande... någon odräglig floskel eller så! Och kramar!

Miss Upsey Daisy sa...

Sedan när man väl hamnat i säng kan man inte sova för man är så uppstressad....

marinamake sa...

Men snälla vän, känn inte nån press med det! Ta hand om dig själv först, så du inte rasar ihop! Jag kan vänta... och nu känner jag dessutom lite hopp i tillvaron med det där jobbet jag ska diskutera på fredag. Förhoppningsvis får jag tillräckligt många timmar för att kunna få lån på banken, då kan jag köpa ut min man, och då... plötsligt, så har ALLT löst sig, tjolahopp! Håll en tumme! Kram kram, ta hand om dig nu min vän!

Fru Choklad sa...

Spader: Tack för kramarna. Ja du jag visste ju att hösten skulle bli tuff så jag är ju mentalt förberedd i alla fall. Men jag gör mitt bästa för att ta hand om mig för att orka. Jag lovar.

Miss UD: Precis! Eller så vaknar man vid 3.00 eller 4.00 tiden och somnar inte om. Den är också fin.....

Marina: Det är inte press. Det är besvikelse över att inte orka med det man VILL göra. Jag förstår ju att du ser i min blogg varför det dröjer, men jag vill ju. Det var så länge sedan jag hade en "brevvänn" så jag tycker det här är himla roligt.
Oh ja jag har sett det och du ska vet att jag hoppas SÅÅÅÅ för din skull. Kram
PS Nej jag tänker inte rasa ihop.