måndag, oktober 04, 2010

Nytt i sminklådan: "Spruce" från Makeup Store

Efter att ha trängts med några kära vänner och &%#"¤&# främlingar på MUS klubbkväll i förra veckan så har jag fått en ny favorit i "Spruce" från nya kollektionen "Etreme". Den är mörk men ändå mjuk så att man även kan använda den till vardags om man vill ha en lite sotig look utan att det blir för mycket. En favorit i höst helt enkelt. Här har jag den tillsammans med "Sibiria" och som highlighter har jag "Orb" från MAC. Penna är favoriten "Silver Soil" från MUS och mascaran är Voluminous från L'oréal.

3 kommentarer:

Emma P sa...

Fint! och kul med nytt smink:) Jag har beställt en massa nya grejer som jag väntar på, bevakar brevlådan med spänning:)

Miss Upsey Daisy sa...

Oh. Lika strålande som alltid. Vi ses imorgon. :)

Fru Choklad sa...

Emma: Tack! Vad spännande! Ha ha jag känner igen det där. Själv får jag paket från London imorgon, så jag cirklar också runt ytterdörren :)

Miss UD: Tack raring. Japp. Det ska bli kul. Jag har sett fram emot det hela veckan.