torsdag, oktober 07, 2010

Snart fredag

Imorgon blir det flera roliga och trevliga saker som skall göras och bevistas.
1 Får paket från HQhair (London) som jag beställde i tisdags. Ja fråga inte hur det har gått så fort för jag fattar det inte själv. Jag har beställt lite härliga duschgeléer (böjs det så?)från Philosophy från deras julkollektion och några lack från OPI och Butter London.
2 Ska för första gången i mitt liv göra naglar på salong. Jag ska gå till "Vackra naglar" här på Söder och har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska göra klassisk fransk eller om jag ska göra franskt med glitter. Ja ja ni får se sedan vad det blev.
3 Sist men inte minst ska jag gå på bloggträff och äta middag med ett gäng härliga bloggisar. Det ska verkligen bli kul och trevligt!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Vad kul det var att träffa dig. Hoppas du kom hem smidigt och säkert.

Laila och Johan sa...

Tack för en jätte trevlig kväll!Verkligen jätte kul att träffas!

Miss Upsey Daisy sa...

Kul att ses. Hoppas vi ses snart igen. Vi hann inte riktigt prata klart känner jag. :)

Fru Choklad sa...

Katarina: Det samma :) Ja det gick jättebra. Hoppas att det snart blir tillfälle för ny träff.

Loppanlej: Visst var det. Hoppas att vi ses snart igen.

Miss UD: Det hoppas jag med. Vi tar igen det nästa gång.