måndag, oktober 04, 2010

Söndagens afternoon tea

Igår var mamma, pappa, syster med man och dotter över på en liten Afternoon tea. Jag gjorde snittar med getost från Ockelbo, skinka och dijonsenap och kavringssnittar med pepparrotost och rökt lax. I röda skålen ligger knapriga Bondkakor. Det finns också ett fat med Kärleksmums, en kaka med vallmofrön och citronsmak toppad med citronglasyr och minicupcakes med hallonsmak och rosa vaniljsmörkräm. Afternoon tea är verkligen ett underbart sätt att umgås :)


3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Säger som Miss UD; när får jag flytta in hos dig?

Shamrock sa...

Oj oj oj, varför blir aldrig jag bjuden på såna kakkalas? (förmodligen för att jag skulle bete mig som Pippi L och vräka i mig allt)

Fru Choklad sa...

Spader: Jag tycker det är rätt sött att ni vill flytta in hos mig :)

Shamrock: Det måste vi ändra på. Jag får se till att ha en tjejafternoontea snart då :)