tisdag, maj 15, 2007

Säng för en prinsessa

Jag kan inte bestämma mig för om det här är galet eller underbart. Jag vet bara att om jag hade haft äckligt mycket pengar och ett mycket större boende så HADE jag kunnat överväga denna säng till Lilla damen. Hon är ju vår lilla prinsessa så en säng av denna kaliber skulle vara ytterst passande. Å andra sidan. Hur galen är den inte? Nå jag slipper ju fundera för priset kräver att man har tillgång till ett mindre lands stadskassa, men det är ju kul att drömma!





Gissa vad härligheten kostar! Ni kan lämna era gissningar i dollar.

Update: Anna har nu gissat helt rätt! Svaret är 47 000 dollar för att få sova i Askungens vagn. Bilden kommer från Posh Tots och där finns fler härliga möbler för den som vill kolla vidare.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kankse straxt under 10.000... dollar då alltså... Rätt eller fel.

Trevlig blogg. Mycket trevlig.

Fru Choklad sa...

Vero: Nix det var fel. Rätt svar kommer inom kort.
Tack! Vad roligt att du gillar det jag skriver! :D

Konsultpappan sa...

Jag gillar också din blogg skarpt!

Tveksam dock till om min lillkille Svante - knappt 2 år - skulle gå med på att sängen är för en prinsessa.

Han skulle nog titta kort på den och säga. "Stooooooor traktor. Min."

Sen skulle väl jag få hosta upp... hm... 15.000 dollar? ;-)

Annie - PD sa...

hahahaha :D Underbar säng. Tror att den kostar ca $ 18750, det är den helt klart värd!!!

Anonym sa...

Jag gissar att den kostar $47000. Vad vinner jag?

Fru Choklad sa...

Konsultpappan: Vad kul! Nu blir jag väldigt glad!

Nä din lillkille vill nog inte ha Askungens vagn att sova i. Å andra sidan finns det säkert något passande för killar på samma ställe. Avslöjar var när det riktiga priset avslöjas! :)

Priset ja! Nix pix. Du blir fattigare än så :)

Annie: Ja ha ha man blir nästan sugen på en själv! Priset är dock helt fel! :) Svar kommer inom kort!

Fru Choklad sa...

Anna: Här har vi en dam som slagit huvudet på spiken! Vad du vinner?! Oj ära och berömmelse! Blir det bra! :)

Anonym sa...

ååååå, vilket UNDERBART krypin!

Nu vet jag vad jag ska shoppa ;-)

Anonym sa...

Herregud vilket pris! Men det var helt underbart söt!!

Fru Choklad sa...

Maria: Ja visst är den underbar.

Anna: Ja man inser att det inte kan bli fråga om något impulsköp här inte!