lördag, maj 12, 2007

To night is the night

Oh oh oh! Ikväll är det äntligen dax!!!! Goda vänner är på ingång. Maten snart klar och chipsen har så smått börjat värma upp i påsarna!

Jag hejar på Georgien och Bulgarien och så Sverige så klart. Tror att Ola & co kommer att sopa banan med de flesta av bidragen, men om de lyckas hela vägen återstår att se!

Hmmmm 1: Är inte Rysslands bidrag och Elin Lantos låt Money money money väldigt lika?
Hmmmm 2: Är inte Ukrainas bidrag med dragspelstechno ett musikaliskt Tjernobyl?
Hmmmm 3: Är inte Armeniens bidrag väldigt underskattat?
Hmmmm 4: Israels bidrag!!!!! Nää jag säger ingenting. De är ju inte med längre.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja, jag måste nog se ändå :)

Annie - PD sa...

Hmm, stackars Ola kom inte så långt :(

Fru Choklad sa...

Annie: Nej jag trodde nog inte att de skulle vinna, men så här långt ner på listan trodde jag absolut inte att de skulle komma! Jag är helt klart förvånad.