onsdag, juni 25, 2008

Aragon vs Caspian

Efter att ha sett lite trailers av den nya filmen om Narnia så inser jag att en hel del flickors hjärtan kommer att klappa lite extra i biomörkret i sommar, men även om jag säkert kommer att se den med sonen så kommer jag inte att få hjärtklappning av prins Caspian. Kanske är jag bara för gammal (eller så är han för ung) eller så är det väl bara så att mitt "biohjärta" fortfarande klappar för Argaon. För mig är han fortfarande den ultimata filmhjälten (och så har han och maken faktiskt vissa likheter). Sorry prinsen men jag väljer Kungen.





6 kommentarer:

Jonna sa...

Men du kan ju inte jämföra en pojke med en man :-)

Fru Choklad sa...

Nä det är kanske lite taskigt mot Caspian, men det får han stå ut med :)

C. Meow sa...

Ser att Caspians underläpp darrar lite nu men jag håller med, Aragorn är så mycket mer ... mer :D

Fru Choklad sa...

Camilla: Oh ja han är mycket MYCKET mer :D

Jo sa...

När mina kompisar satt och ooh:ade och aah:ade över Frodo och Legolas, fanns det bara en man för mig: Aragon. Där har vi en riktig man som skulle försvara ens ära! Sen får man försöka undvika att se de andra filmerna Viggo är med i där han är ren och välrakad. Han är snyggare när han är lite skitig och vild helt enkelt! :)

Fru Choklad sa...

Jo: Jag kunde inte ha uttryckt saken bättre själv! Håller med på alla punkter.