fredag, juni 27, 2008

Begär....

Igår råkade jag surfa skor..... och blev kär....... så otroligt kär........ så ikväll ska jag göra nått jag aldrig gjort förut...... jag ska nätshoppa!
De rosa små skönheterna för tankarna till Agent Provocateurs rosa droppformade parfymflaska i rosa och svart och de små spettsdetaljerna får mig att tänka på deras ljuvliga underkläder.
Jag tror att skorna kommer att bli supersnygga till svart kostym med ett rosa lite blankt linne under kavajen eller till svart klänning. Ja de här skorna bara måste jag ha!

De rosa skönheterna kommer från Pleaser och säljs bland annat hos have 2 have.

7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Otroligt söta. De kan bli grymt fräcka till svart kostym. Annars kan man bara ha dem som prydnad med.

Spader Madame sa...

Nu kan man börja snacka pjuck! Ny butik i mina favoriter...jag gillade dem ännu mer i rött!

Jonna sa...

Åh jaaa, älskar rosa skor :-)

Spader Madame sa...

Du är utmanad hos mig, snygging!

Anonym sa...

Underbara! :D

Annie - PD sa...

Vilka finfina skor! Kommer lyfta vilka dag som helst :)

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja är rädd att det kan sluta med att jag sitter med fötterna på skrivbordet på jobbet ;)

Spader Madam: Dom är helt underbara i rött också, men eftersom jag har...... flera (jösses kommer ju inte ihåg hur många!) par röda så blir det de rosa. Japp jag har inte varit inne i den shoppen för sista gången om man säger så.....

Jonna: Rosa rockar!

Spader: Jag ilar för att kolla.

Ylwa: Love at first sight.

Annie: Japp. Jag ser "mina" skor och hör Frankie boy sjunga "Fly me to the moon" någonstans i bakhuvudet