torsdag, juni 19, 2008

Midsommar står för dörren

Idag tänker jag inte stanna på jobbet alltför länge. I eftermiddag bär det av till landet och mina underbara svärföräldrar. Det blir vi , våra bästa vänner C, J och W och makens syster med familj. Så det blir huset fullt :)

Vi ska äta sill och dricka nubbe, grilla, ha femkamp och kasta pil. (Pilkastning är obligatoriskt.) Jag har tom slängt ner en bikini om utifall att det möjligvis skulle kunna tänkas bli varmt och soligt (ha ha ha). Ja ja sol eller inte så kommer det att bli en härlig helg med mycket prat och skratt. Det vet jag redan nu.

På midsommarafton firar dessutom jag och maken bröllopsdag och då tänker vi bjuda på Champagne och chokladdoppade jordgubbar :)

Hoppas att ni alla får en härlig midsommar och tänk på att inte dansa för länge med älvorna.....

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vilken underbar blid.

Ha den bästa av midsomrar.

kram!

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja visst är den. Tack. Du med. Kram