torsdag, juni 26, 2008

Lite shopping blev det också

Ja det går ju inte att gå på museum utan att ta en sväng i shoppen också. Efter att ha tittat på vackra dansdräkter från olika delar av världen (de från Indien och Kina var helt outstanding) så köpte jag de här underbara små servetterna och skoörhängena. Den är ju så söta och roliga att jag absolut inte kunde låta bli. Om du har en stund över och råkar befinna dig i närheten av Operan så är det väl använd tid att ta en tripp till dansmuseet och missa för allt i världen inte shoppen!

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Tar med mig Stjärnsopranen vid tillfälle. Skorna var så snygga!

Fru Choklad sa...

Spader madam: Oh ja det tycker jag absolut du ska göra. Det var kul både att se utställningen och att kolla runt i shoppen. Det finns mycket fint..... och skoörhängena finns i många fina färger ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Servetterna var fräcka.

De kan verkligen lyfta en dukning.

Fru Choklad sa...

Miss UD: Ja jag var bara tvumgem att köpa ett paket. Det finns samma tryck på små fina kaffekoppar med fat också, men jag blundade hårt och gick förbi :)

Badbomben sa...

Så underbar shopping, perfekt smak!