torsdag, mars 11, 2010

EOTD - Guld och choklad

Igår glömde jag bort att ta bild, men idag har jag sett ut så här. Just nu är jag väldigt förtjust i den här lite guld/sand/rosa/bruna looken så med risk för att bli tjatig en tid framöver så tror jag att det kommer bli en del varianter på detta tema framöver. Naturligtvis med lite avstickare vissa dagar. Om jag inte får idétorka så vore det kul att göra nått coolt imorgon eftersom jag ska träffa ett gäng ytterst trevliga bloggerskor efter jobbet. Har sett fram emot det ett tag nu så det ska verkligen bli kul att träffa dem.
Smink var det. Jag har fått en ny liten samling skuggor eftersom det efterlängtade paketet som kollegan V beställt åt "Sminkklubben" på jobbet äntligen kommit. Jag har gått ut lite försiktigt och kört färger i favorittemat för tillfället med: Svart cakeliner från MUS. Stiletto mascara från Maybelline. Ögonskuggorna är "My lady" "Summer" och "Black star gold" från MUC. My lady, är en otroligt fin lite rosa sak som jag genast blivit kär i så den ska jag snart köra på igen.

4 kommentarer:

Sminkan sa...

Ja, jag förstår att du vill ha dessa färger för du klär i dem!

Emma P sa...

Sandguldiga färger är otroligt användbart, och dessutom snyggt! Dessutom så gillar jag din eyeliner, du får den jämt så tunn och fin.

No-one sa...

Kul å ses ikväll - hoppas du kom hem ordentligt :)

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack snälla du.

Emma P: Ja den färgskalan passar verkligen alla tillfällen. Åh tack vilken fin komplimang.

Alexia: Ja det var verkligen jättetrevligt. Tack det gick bra ;) Du med hoppas jag.