måndag, mars 15, 2010

Shoppat hos MAC

Idag släpptes vårens mastodontkollektion "Spring Colour 1-4 Fourcast" från MAC och naturligtvis innebar det lite lunchshopping för min del. Jag kom hem med en av stapelskuggorna "Crush metal pigment" som tråkigt nog inte heter nått roligare än "Stacked 2!". Den lilla soloskuggan heter "Nanogold" och är en riktig liten goding som ger ett underbart guldskimmer med rosa stänk i när man stryker ut den på huden. Sedan föll jag till föga och köpte mig en palett med fyra skuggor i som heter "Manila paper", "Flip", Aztec brick" och "Creol Beauty". Väldigt Fru Choklad ha ha. Chansen är överhängande att jag testar nått av det här redan imorgon ;)

5 kommentarer:

Emma P sa...

Det ser ut som jättefina grejer. Du spanade inte händelsevis in rougen? de ser så fina ut och jag är så sugen fast har inte råd just nu:(

Anonym sa...

Jag fick tag i Stacked 2 :-) / v

Fru Choklad sa...

Emma P:Ja jag är väldigt nöjd med paletten med fyra skuggor som jag hunnit testa. Jo tack jag spanade efter rougen men förgäves. På Åhléns City där jag var, hade dom släpt kollektionen redan på helgen eftersom dom hade daft någon happening och bla rougen hade tagit slut på en gång så det vart långnäsa på dom :( Usch det är aldrig roligt när man inte har råd :P

V: Hurra!!! Du var jättefin idag.

J sa...

Så himla mycket fint!! Nanogold har jag också, den är ljuvlig.

Fru Choklad sa...

Hanton: Stacked 2 är fantastisk. Ja Nanogold bara måste man älska ju. Ska använda den snart :)