onsdag, mars 03, 2010

EOTD - Sandiga toner

Idag ville jag bara ha nått neutralt så det blev en ganska enkel sminkning. Jag har grundat med Paint pot "Painterly" från MAC och sedan har jag lagt en matt skugga som är mellanmörk taupe från MAC (kommer tyvärr inte ihåg vad den heter). På den inre delen fram till mitten av den nedre delen av locket har jag lagt "Desert moon" från MUC och på yttre nedre delen "Black star gold" också den från Makeupcosmetics. Sedan har jag tonat skuggorna upp över globen. Som highlighter har jag lagt "Brule" från MAC. På senaste MUS-klubbkvällen köpte jag Cake eyeliner "Black" som jag lagt längsmed övre fransraden. Längs den undre har jag bara duttat lite lätt med den taupefärgade från MAC. Mascara är Stiletto "Black" från Maybelline. Ja ungefär så blev det!

3 kommentarer:

Sminkan sa...

Fint med neutrala toner och som alltid är det guldiga klädsamt på dig.

Miss Upsey Daisy sa...

Toppenfint ju. Ska bli så kul att ses på fredag tycker jag.

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! :)

Miss UD: Tack! Ja det ska det verkligen. Ser fram emot det :) Kram