måndag, mars 15, 2010

EOTD - Rosa vår

Jag vill ha vår nu. Solen är där och retas med sina strålar som värmer gott, men vinden är fortfarande kall :( så min längtan efter våren fick utlopp i dagens makeup. Jag har använt skuggorna "Esmeralda" (den rosa) och "Sherwood" (den gröna) båda från Mist. Som highlighter har jag duttat på lite "Charity" från MUS. Cake Eyeliner "Black" från MUS längs övre fransraden och "Wooden metal" under. Mascara är Stiletto från Maybelline. Jag säger det igen. Var är våren.
Även om jag inte har en ansiktsbild idag så vill jag ändå visa fina rouget "Dandelion" från Benefit som rara Hanton köpte till mig på sin NYresa. Asken är söt, borsten är söt och färgen har på de få dagar jag haft den i min ägo blivit favoritfärgen på kinderna.

7 kommentarer:

Sminkan sa...

Fräscht och fint!

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Rosa och grönt ger vårkänsla :)

Spader Madame sa...

Vill också! Sötaste asken!

Emma P sa...

Jättefint, Dandelion ser mysig ut. Jag har den i en sån liten 3-palett, fast använder den rätt sällan faktiskt...

Fru Choklad sa...

Spader: Visst är den!!! Bara asken gör att man vill ääääga :)

Emma P: Tack. Den är verkligen ljuvlig. Tycker du ska plocka fram den ur gömmorna och testa.

J sa...

Så fint!! Vad glad jag är att du gillar Dandelion:-)

Fru Choklad sa...

Hanton: OM jag gör !! Jag har den nästan varje dag.