söndag, mars 26, 2006

Långa listan

Lippgloss Bitch uppmanar till listskrivning så jag hakar naturligtvis på:

Rengöring: MD Formulations på morgonen och Decleor: Mousse Démaquillante på morgonen
Ansiktsvatten: Decleor: Lotion Tonifiante
Ansiktsskrubb: Decleor: Pureté Exfoliante
Ögonmakeup remover: Lóreal
Dagkräm: Decleor: Först Aromessence Angelique sedan Émulsion Délicate Apaisante Harmonie
Nattkräm: Decleor: Aromessence Baume de Nuit Rose dórient
Färgad dagkräm: Använder jag inte
Ögonkräm: Decleor: Hydra Floral
Allroundkräm: Elizabeth Arden: Eight hour
Foundation: i.d: Bare Minerals, Fairly Light
Concealer: YSL: Touche Eclat
Löst puder: Clinique: Transparency
Fast puder: Estée Lauder: Complete Finish, Gentle Beige
Rouge: NARS, Orgasm
Bronzing: Använder jag inte
Mascara: Lóreal: Voluminous 4x
Eyeliner: Har ingen just nu
Kajal: MAC: Smolder
Ögonskugga: MAC, Dior, Chanel mm
Läppglans: Max Factor: Silk gloss
Läppbalsam: Elizabeth Arden: Eight hour
Läppstift: Max Factor: Lipfinity, flera olika
Läppenna: Clarins, Lancômes
"Plumper": Använder jag inte
Hudkräm: Body Shops: Bodybutter, blåbär och lotion Clementin
Kroppsskrubb: Slut! Måste köpa ny.
Shampo: Clerasil
Balsam: Susilk för rött hår
Hårstyling: Elnett satin spray från Loréal OM jag någon gång behöver
Doft: Gaultier2 idag
Nagellack: O.P.I.

Inga kommentarer: