onsdag, mars 01, 2006

Melodifestivalen del 2 och helgen

Vi tillbringade helgen i Norrköping hos makens syster med familj. Det var jättehärligt att byta miljö ett tag och väldigt roligt att få träffa släkten igen! På lördagen firade vi systerdottern som hunnit bli 14 år! Vi åt smörgåstårta och jag kan säga grattis till alla Norrköpingsbor som kan beställa galet god smörgåstårta med skinka från Lindahls konditori! Jag har ätit en del smörgåstårtor i mina dagar och den här var en klart lysande stjärna på smörgåstårtshimlen! Sedan åt vi även tårtor från Chokladfabriken som vi hade haft med oss från Stockholm! Underbart! Vi hann även med en del shopping. Jag handlade toppar på Vila och Vero Moda och på Bik Bok köpte jag både en fin tunika och en cool väska med Versacekänsla!

På kvällen kollade vi på melodifestivalen del 2 och nu måste jag ju erkänna att jag var lite okoncentrerad eftersom vi satt och pratade samtidigt så jag hängde inte med riktigt, men det känns som att jag inte missade så mycket. Det var inget bidrag som verkligen fångade mig. Jag gillades Sonya och skulle gärna sett henne i alla fall på andra chansen. Kul med både Velvet och Sonya som ger lite nytt blod åt festivalen i och med att de är nya artister. Annars var det ingen förutom Sonya som hade nått speciellt snyggt på sig heller tycker jag. Jag får hålla tummarna för att det blir bättre på lördag!

Inga kommentarer: