lördag, juni 09, 2007

Gammal kärlek rostar aldrig!

Idag ska vi på 40 års fest. Det är en av mina äldsta och käraste vänner som firar att hon uppnått den eminenta åldern av 40 år. Jag och U, som ingick i den heliga treenigheten har skrivit text till en sång som vi ska sjunga för henne på festen där vi gör en liten sammanfattning av hennes liv så här långt.

Jag, M och U har känt varandra i 30 år i år! Det är verkligen häftigt att ha känt dessa underbara tjejer så länge. Vad som än händer så har vi alltid varandra! Det är kärlek det! ;)

STORT GRATTIS M!

(Herre guuuud på måndag är det min tur! Då lämnar jag de 30 bakom mig! Jisses vad tiden går fort!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa om er vänskap!

Den kommer hålla livet ut :-)

Fru Choklad sa...

Maria: Ja det är jag säker på. Även om vi inte pratar med varandra på flera månader så känns det som det var igår när vi träffas!