lördag, juni 09, 2007

Sommartortyr

Har använt min silk épil för första gången denna säsong idag och jag kan bara säga: AJ AJ AJ AJ!
Det är sällan jag svär så mina barn hör det, men idag fick Lilla damen höra både ett och två fula ord! Det gör ju så förbenat ONT, men det är bättre än att raka för då får man hålla på så ofta och det blir bättre när man har använt apparaten ett par gånger ........ har jag för mig....... jo visst var det så.... va ..... snälla.......

Nästa gång du inte får som du vill. Hota med en omgång med silk épilen! Det borde avskräcka den tuffaste!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Aj, aj, aj. Vilken tortyr ;-)

Du är en tuffing :-)

Puman sa...

Vill man bli fin får man lida pin.
:)

Missy sa...

Masochist månne...?

Annie - PD sa...

aaj aj... vågar inte testa ens...

Fru Choklad sa...

Maria: Ja jag är säker på att eländets uppfinnare är någon reinkarnerad tortyrmästare från inkvisitionen!

Puman: Ja vad gör man inte för silkeslena ben! *Suck* :)

Missy: Ha ha ha Ja ibland kan man ju undra!

Annie: Efter det här inlägget så kan det vara svårt att tro, men jag tycker att det är värt det! Och det gör mindre ont efter ett par gånger. (Tack vare att det håller så länge och det inte blir stubb som efter rakning.)