tisdag, juni 19, 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Miss Upsey Daisy Så här kommer då åtta fakta om mig som ni nog inte kan leva utan. Eller bara nästan leva utan.

1. Jag avskyr om någon tar på insidan på mina handleder! Får fullkomligt spader av det!

2. Jag har haft en period i mitt liv då jag funderade på att bli nunna. Inte för att jag är så värst gudfruktig av mig utan för att jag då var garanterad att "slippa ha rajtanbajtan" med killar. (Jag var inte så gammal OK!)

3. Jag har skickat in två bidrag till årets melodifestival. (Men kom uppenbarligen inte med.)

4. Jag spelade fiol från det jag var 6 år tills jag var 19 år.

5. Jag fick serveringspersonalen på en restaurangen att hoppa till rejält när jag var 6 år genom att beställa fasan!

6. Jag har ätit både ostron, grodlår, björnstek och sniglar! (Och gillade allt!)

7. Innan jag fyllde 30 år var jag väldigt säker på att jag inte skulle ha några barn. Nu har jag två som jag älskar över allt annat!

8. Jag har spelat teater! Både i ett studentspex och Shakespeare.

Jag skickar utmaningen vidare till Fredrik, Annie och Kerstin

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag blir helimpad.

Så musikalisk du är!

Anonym sa...

Underbar lista! Och gud så ball du var som beställde fasan! Såååå rätt rätt att välja ;-)

Fru Choklad sa...

Miss UD: Svårt att inte ha ett stort musikintresse med tanke på att jag växt upp i en familj där musiken varit lika viktig som att äta. Musik är livet!

Maria: Ja det var lite udda va? Jag minns att servitören vände sig till min pappa och frågade: - Ska hon verkligen ha det? Vi har barnmeny.
Varpå pappa sa: - Vill hon ha fasan ska hon få fasan!