söndag, april 25, 2010

Bloggpaus?!

Nja det var just inte tanken. Snarare en ofrivillig sådan. Förra veckan strulade internet flera kvällar och i fredags fick jag hem min nya dator som jag köpte tidigare i veckan. Nu är det strul med att installera musikprogramen i nya burken och alla mina gamla filer som ska in i den här bla alla bilder på smink, ligger fortfarande i backupen så jag har inte allt igång än här :(
Vi har haft fullt upp i helgen och idag har vi hunnit med IKEA och köpt ett fint skrivbord till barnens rum eftersom dom ska få min gamla burk och en tur till ICA för att handla inför nästa vecka. Vi ska ha middagsgäster två gånger och mitt i veckan dessutom så det kommer att bli lite tajt på kvällarna. Det ska dock bli jättekul och på onsdag ska vi gå på Ultravox som jag ännu inte fått se live. Jag är väldigt glad att jag äntligen får chansen.
Så fort jag fixat till det med fotona så ska jag visa mina fina nya Orlylack som just kommit från Nailmail. Jag har hunnit testa både "Lollipop" och "Gumdrop" och är supernöjd med båda. Köpte ni några Orly?

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ibland blir det bloggpauser av alla möjliga orsaker, men vi väntar ju så troget här! Junior ska få min burk när vi flyttar till Järvastaden, han kan inte vänta!!

Miss Upsey Daisy sa...

Full fart framåt alltså. Kram

Fru Choklad sa...

Spader: Min son snodde min gamla också. Nu tittar jag längtansfullt på min gamla skorv och tänker att nog var den gammal och trög men den funkade i alla fall....

Miss UD: Jo du. Jag önskar att så var fallet.