fredag, april 09, 2010

FOTD - nanoguldigt värre

Idag har jag haft guld i sinnet igen. Jag har använt "Nanogold" från MAC över hela inre delen av ögat fram till mitten sedan har jag lagt "Flip" på mitten av det nedre locket och "Creole beauty" i yttre ögonvrån, båda MAC. Lite "Muffin" från MUS vid ögonbrynet avslutade skuggkavalkanden. Under ögat har jag lagt en matt skugga "Black" från FACE och längs övre raden Cake eyeliner "Black" från MUS. Sedan avslutade jag med Mascara Voluminous "Black" från L'Oréal. I ansiktet har jag bara lite concealer och mineralpuder, Wonder powder "Sahara" från MUS. Efter kortet är taget men innan jag gick så satte jag lite "Something old" från MUS på läpparna och jag kan berätta att "Nanogold" och "Something old" är som gjorda för varandra.

Inga kommentarer: