onsdag, april 14, 2010

FOTD - Grönt te är grejen

Idag blev jag sugen på min fina "Green tea" från MUS igen och efter att ha grundat med hig tech lighter "Sundust" la jag den över hela nedre ögonlocket. Sedan la jag lite c/s "Pilot" från MUS i yttre ögonvrån. Highlighter är "Muffin" och längs övre och undre fransraden har jag lagt m/s "A girls best friend" från MUS. I "vattenlinjen" har jag pennan "Snowflake" från MUS. Mascara är Voluminous "Black" från L'Oréal. I ansiktet har jag lite concealer från Laura Mercier och Wonder powder "Sahara" från MUS. Rouge är Dandelion från Benefit.
Dagens bonus var att jag fick luncha med C. :)

7 kommentarer:

Sminkan sa...

Fin sminkning! Vårig och lätt!

Bitte sa...

Nu blev jag sugen att plocka fram mina Mus-skuggor. Vårigt och härligt.

Shamrock sa...

Den här gillade jag -den är så där "vårigt grön"

Kerstin sa...

Snyggt och vårigt :)

Fru Choklad sa...

Sminkan: Tack! Ja jag gillar mitt te :)

Sminkjante: Ja fram med dom. Jag ser gärna en av dina MUS-sminkningar :) Tack.

Shamrock: Tack! Ja den var klockren den dagen eftersom solen sken och det var lite vår i luften äntligen.

Kerstin: Tack så mycket!

Emma P sa...

Grönt överhuvudtaget är grejen tycker jag. Jättefint verkligen!

Fru Choklad sa...

Emma P: Tack! Grönt funkar alltid. Green tea är en darling! Kan varmt rek att du kollar in den hos MUS vid tillfälle.