tisdag, februari 07, 2006

Brazilian Wax och Silk gloss

Satt med en kollega på lunchen idag och diskuterade bikinilinjer. Hon har helt tröttnat på det här med att raka sig och det hela slutade med att vi gick till Kicks i Gallerian för att kolla på lite justa alterantiv till hyvel. Jag föreslog vaxning på salong (vilket jag själv tänker göra innan vi åker till Mallorca) men hon ville testa själv och köpte sig en lite burk Brazilian Wax. Ska bli kul att se om hon kan gå imorgon !! :-)

Själv nöjde jag mig med ett Silk Gloss från Max Factor i färgen Luscious Lavender. Jag är väl ingen jättefan av just gloss i vanliga fall, men jag tror att jag håller på att lära mig! Har ett till Silk Gloss i en rosa nyans och jag gillar konsistensen och tycker att det ger en fin glans och nu till sommaren kanske det blir fler.

Inga kommentarer: