torsdag, februari 16, 2006

Vårmode - Klänningar

Äntligen går februari mot sitt slut och man anar ljuset i tunneln och inser att det snart blir så varmt att man kan gå i klänning igen! Och i år verkar ju klänningen komma stort vilket gläder mig mycket!
Har kollat in följande "vill ha" objekt:


Alexander McQeens läckra grekisk gudinneklänning är som en dröm och jag skulle bra gärna vilja svepa omkring i den i sommar!


Alexander McQeen: Snygga draperingar och skorna är galet coola.


Donna Karan: Kul att hitta en klänning i blått som annars är en no no färg för mig, men den här föll jag för!


Donna Karan: Liknande modell i svart och vitt var också fint. Modellen ger lite nostalgikänsla. Mamma hade mycket liknande när hon var ung.

Chanel: Den här skulle jag kanske inte våga bära bland folk, men himmel vilken klänning. I love it.


Christian Lacroix: Vet att jag skulle blogga klänningar nu, men den här kappan bara ropar mitt namn.


Christian Lacroix: Här är klänningen för midsommarafton! Skulle sitta fint att fira ettårig bröllopsdag i denna chiffongdröm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla in vårmodet hos oss- www.mipaform.se!
Jag gillar också Donna Karans svart/vita - riktigt läcker!