onsdag, februari 22, 2006

Planer inför bokrean

Jag ska inte göra några jätteinköp på rean i år (säger jag VARJE år och det brukar inte sluta riktigt så, men i alla fall), men när jag ändå var inne på Åhlén idag så passade jag på att ta deras bokreakatalog och hittade en bok som jag bara MÅSTE ha!!!! Historiebok för kakälskare av Harrison och Ulvros!!! Två av mina favoritämnen är historia och att laga mat (i vid bemärkelse så kakbak ingår) och här är alltså en bok som kombinerar de båda !!!!! Är den bara hälften av vad jag tror så kommer jag att bli överlycklig. Sedan finns det säkert någon kokbok som jag känner att jag inte kan låta bli och nått kul till sonen så klart. Japp vi får se vad det blir!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

nja jag läser inte så mkt böcker haha hinner inte för ungarna tar all tid av stackars mig*S* däremot OM jag hade tid så hade jag mer än gärna läst böcker för det är underbart rogivande..har läst böckerna av Lisa Marklund o bara äälskar dom hihi

Ja jag är inne mycket på FL men inte så mkt i den tråden numera..måste försöka tänka på annat*S* men jag brukar läsa då och då iaf hihi

nu ska jag dänga katten i väggen här hon löper så jag blir gaaaaaaaaaaaaaalen snart

stor kram till dig vännen och nej jag lovar att inte byta bort smileysarna än hihi