lördag, februari 18, 2006

Nu är det dax...

Det är bara att erkänna: Även om jag aldrig lyssnar på den här typen av musik annars så blir jag som förbytt i Schlagertider. Jag bara älskar detta tvspektakel och njuter i fulla drag av att hissa och dissa de olika bidragen. Både vad gäller musiken men också de olika artisternas kläder och framträdanden. Och nu när jag har en blogg ska detta tas till oanade höjder!

Även om jag hållit mig från att titta för mycket på nättidningarna (vill inte se eller höra nått före 20.00! Det är fusk) så kunde jag inte undgå en bild på Hannah Garaaf! Hon såg jättesnygg ut! Som en ljus variant av Dita Von Teese! Sedan ska visst Linda B göra någon strippkupp! Ho ho det kan bli hur kul som helst ikväll! En outsider som jag aldrig trodde skulle dyka upp i dessa sammanhang: Electric Banana Band. Ok killar djungelkostymerna funkar ju i barnprogram, men vi kan bara inte skicka ett gäng apor och zebror till Athen RIGHT!!!!

Räkna med mer bloggande efter kvällens sändning..........

Inga kommentarer: