tisdag, januari 16, 2007

Listigt

Hittade en lista hos söta Kerstin som jag tyckte var lite kul!

Ska bli skoj: Att få min lilla dotter.
Sötast i världen: Maken och sonen. (Och dottern. Det är jag helt säker på.)
Sparar till: Oj! Inget speciellt just nu, men jag har stående avdrag från kontot till pensionssparande och till ett konto som sonen ska få när han fyller 18 år.
Väntar på: Att det ska bli dax för förlossning.
Pålägg som gäller: Har just nu en vurm för Leverpastej (Sport) och cheddarost. (Inte på samma macka dock.)
Önskar jag var bättre på: Att säga nej. Jag tar på mig alldeles för mycket ibland.
Dagens dryck: Vatten och te.
Vad saknar du: En större garderob. Ge mig en walk-in closet please!
Vill inte: att det ska hända min man, mina barn, min familj eller mina vänner nått dåligt eller hemskt!
Tre band/artister: Bara tre!!!! Får ta tre jag lyssnar mycket på just NU då. Depeche Mode, Dead can dance och Ultravox
Vad har du gjort idag: Jobbat
Var det kul: Tja kul och kul….. jodå bitvis i alla fall
Brukar du svära mycket: Vem JAG! (Jo det gör jag…….. )
Har du pojkvän/flickvän? Jag är gift!
Är du kär: Oh ja! Mycket!
Hur tidigt stiger du upp: 06.15. Och det är för tidigt
Vad ska du göra ikväll: Kolla på Ugly Betty och Greys Anatomy och pussa på maken och sonen.
Vem är snyggast i världen: Min man.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet får man nog kalla det.
Har du utländska föräldrar: Nej.
Vad lyssnar du på för musik nu: Just nu snurrar Annie Lennox – Medusa på cd-spelaren jag har på jobbet.
Öl eller Vin: När jag inte är gravid dricker jag gärna vin. Gillar både rött och vitt men det blir mer av det röda.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, leverpastej - så gudomligt gott :)

Anonym sa...

Tackar för de fina orden!

Fru Choklad sa...

Kerstin: Ja :) Sportvarianten är ju lite annorlunda men lär vara nyttigare!

Maken: Du är ju bäst!