fredag, januari 26, 2007

Beautytest

Piggade upp fredagsmorgonen med att göra ett litet test som jag hittade hos Fröken Lund

You are a classic beauty








You have a timeless beauty that looks great in every decade
Instead following trends, you stick to what works
And this means you never skimp on your beauty routine
Upside? Your classic looks tends to attract gentlemen- not boys

What type of beauty are you

Nå det stämmer väll inte VARJE dag men det är helt klart en stil jag trivs med och kan ha både på jobbet och privat. Ska nog skriva om mina stilikoner någon dag. Jag är mer Coco Chanel och Garbo än Sienna Miller & Co.

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, det MÅSTE jag testa. Puss.

Mill sa...

Det där verkar roligt! Det måste jag testa

Fröken Lund sa...

På just sajten http://ynr.blogthings.com/ så finns det en massa olika test man kan göra och de flesta är ganska roliga. Tycker jag. :-)

Fru Choklad sa...

Ja nu när jag är sjukskriven så kan jag ju tillbringa lite tid med att roa mig där! Tack för tipset!