torsdag, januari 25, 2007

Va nä vadå!? Jag ska inte..... eller.... va!

Efter att ha lämnat sonen i skolan imorse så genade jag min vana trogen genom Brunogallerian i Götgatsbacken och såg då att den gamla Munthe plus Simonsen affären verkar ha förvandlats till utförsäljningslokal. Ohhh titta åt ett annat håll. TITTA ÅT ETT ANNAT HÅLL! Åh det är ju en massa coola märken.... Jamen vrid på huvudet nu då för tusan.....

Utförsäljningen öppnar idag och håller på hela helgen. Ja ... hmmm ... tänkte bara säga det... Ifall någon av ER skulle ha vägarna förbi menar jag. Själv ska jag ABSOLUT inte gå dit. Jag menar med min mage är det ju ingen idé. Det fanns skor också..... Jag såg massor med skokartonger.... Fast jag behöver ju inga skor..... Hmmmm det finns en massa skäl att inte gå dit..... Ja som att du just fått lön tex.... Eller att du just denna lön fått semesterersättning för julledigheten.... Ja precis tänk va bra att spara pengarna till nått riktigt nyttigt... VA är du inte klok! Shopping är nyttigt. Det helar ens själ och man får rosiga kinder och ett lyckligt leende på läpparna. ..... Ja min figur lär ju inte vara lämpad för de där kläderna i alla fall....... Ha ha ha vem försöker du lura? Det kommer ett liv EFTER graviditeten och DÅ kan du ha dom.... Ja jo det är klart. Nå det kanske inte skadar att gå dit och titta lite.... Jag har ju ändå vägarna förbi ....... Bara titta lite lite.......

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, Munthe - suck.

Fru Choklad sa...

Ja! Det skulle tydligen ingå en del plagg därifrån på utförsäljningen! Får se om jag hittar nått kul...... (Nej jag ska bara titta!)

Mary Lady Luck sa...

Åh Gud nej, det här tänker jag låtsas att jag inte läst.. Jag vill inte veta!!

Fru Choklad sa...

Jag känner mig rätt duktig! Jag köpte till slut BARA en väska. Fast jag stod i minst en 20 minuter och höll i ett par jeans och velade, men herre gud, man kan kan kan inte köpa jeans när man är höggravid! Det blir BARA fel!