fredag, februari 16, 2007

Recension av ny Festissmak

Jag är en sån där som slänger mig över nya smaker och produkter så fort jag ser dom i mataffären. Oftast blir det så att jag köper nått en gång för att aldrig mer göra om misstaget och ibland hittar man en ny favorit.

Testad produkt: Festis Free Watermelon Passionfruit

Denna gång måste jag säga att jag inte ens vet om jag klarar av att dricka upp flaskan jag köpt. Färgen är blaskigt rosa och smaken är så kemisk att jag måste använda en hel del fantasi för att känna smak av vattenmelon och passionsfrukt. Det är nog mer vattenmelon än nått annat. Passionsfrukten känner jag inte alls. Den känns sliskig och jolmig i största allmänhet.
Det hade kunnat vara så rätt men är så in i bomben fel. Min etta i betyg får Festis Free Watermelon Passionfruit för den goda tanken. Som sagt. Det här kunde ha varit en hit.

BBBBB

3 kommentarer:

Anonym sa...

Där är vi av samma skrot och korn. En nyhet. Måste testa! Det får bära eller brista, liksom.

Nyfikenhetens törst är svår att stå emot ;-)

Kul att läsa recensioner också!

Fru Choklad sa...

Ja jag hoppas alltid att det ska vara en superprodukt eller jättegod smak, men ofta blir man mer eller mindre besviken. Men men jakten på de perfekta smakerna och produkterna fortsätter! :)

j sa...

synd på en festis med ett sånt lockande namn!