fredag, februari 02, 2007

Ny mobil

Släpade mig ner till Ringen idag och beställde äntligen en ny mobil. (Släpandet kommer att förklaras i ett senare och mycket längre inlägg.) Jag har ju i månader varit sugen på en ny och efter den senaste veckans idoga ringande och smsande så inser jag att min gamla trotjänare håller på att bryta ihop. Efter att ha testat Nokia, Ericsson och senast Samsung är jag nu tillbaka hos Nokia.

Om ett par dagar ska jag hämta min nya rosa lilla Nokia 6131. Hoppas verkligen att jag hinner få mobilen innan Lilla damen kommer för den här ska tydligen ta fina bilder så nu kanske jag äntligen kan börja köra dagens outfit i bloggen :) Hittade ingen bra bild på den rosa så ni får se den svarta istället, men visst är den fin!!!

Bild från Phone House

3 kommentarer:

Sara sa...

lyckost dig med ny mobil! snygg var den också! :)

Kerstin sa...

Åh, vilken söt liten rackare :)

Fru Choklad sa...

Tack! :) Ja jag blev lite kär när jag såg den så jag slog till! Hoppas att den kommer till på tisdag!