torsdag, februari 15, 2007

Top Model

Igår var det åter dags för en ny säsong av Top Model à la Tyra Banks, men efter att ha sett första avsnittet vet jag faktiskt inte om jag kommer att orka se resten. Tjejerna gapar och skriker nått alldeles gräsligt HELA TIDEN.

Maken undrade stilla varför dom ger tjejerna knark innan dom ska in till juryn och det är inte utan att man börjar undra vad de går på! Kan ingen bara gå in och vara lite lugn och sansad? Eller kommer man inte med då? Man behöver ju inte vara tråkig bara för att man använder normal samtalston. Klart att tjejerna ska få ha glädjeutbrott ibland, men hela tiden!!

AHHHHH WOHOOOHW KOLLA VI SKA ÄTA FRUKOST!
AHHHHHHGGGHHHHH IIIIHHHHH KOLLA HÄR ÄR SÄNGARNA VI SKA SOVA I!

Ska jag fortsätta titta så blir det utan ljud annars lär jag inte stå ut!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr har jag inte sett detta program, men jag har också funderat mycket kring detta med vrålande. Jag tål det inte. Varför, varför vråla så mycket?

( Gammal fundering: http://tinnitussans.blogspot.com/2006/11/varfr-detta-vrlande.html )

Kerstin sa...

Skiiiiit - missade det igår. Bajs :(

Fru Choklad sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fru Choklad sa...

Maria: Nä det är helt vrickat! Samma sak när man går på konsert! Varför vrålar en del tjejer när dom borde ägna sig åt att LYSSNA!? Jag fattar inte grejen nu när jag snart är 40 år och jag fattade inte grejen när jag var 17 år heller så det kan inte ha med åldern att göra.
Kerstin: Nå det var som sagt mest skrik och du lär komma snabbt in i programmet nästa vecka :) (Kan hända att det är repris på lördag em. Har för mig att det brukar vara det, men är inte säker.)

Anonym sa...

Efter att ha sett hela säsongen så kan jag säga att jag tänkte precis likadant efter första avsnittet.. Men det blir bättre, de lugnar ner sig en aning. Men det är en säsong med rätt många drama queens och en del dramatik, så mycket kan sägas!

Fru Choklad sa...

Ellinor: Ok! Ja jag kommer nog inte kunna hålla mig från att titta så det är ju för väl att damerna lugnar ner sig!

Fröken Lund sa...

Ha ha ha. Det stämmer så väl. Jag såg också premiären av nya Top Model. De skriker konstant! Som att de aldrig sett en tjusigt inredd lya förut.

:-)

Fru Choklad sa...

Fröken Lund: Ja man blir nästan rädd!